هفته نامه سفیر مردم

رسانه مردمی استان فارس

سارقان درختان انگور در پاسارگاد دستگیر شدند

  • ۴۰۱

فرمانده انتظامی پاسارگاد از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای درختان انگور و درِ باغات با اعتراف به ۲۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی فرمانده انتظامی پاسارگاد اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درختان انگور و درِ باغات در شهرستان پاسارگاد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و پس از اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی پاسارگاد با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه خودرو حامل درختان انگور و درِ باغات کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ توکلی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۹ فقره سرقت درختان انگور و درِ باغات اقرار کردند، گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت وقوع سرقت درختان انگور از باغات خود برای پیگیری و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان پاسارگاد مراجعه کنند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی