هفته نامه سفیر مردم

رسانه مردمی استان فارس

تعداد نمایندگان مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان به دو نفر افزایش خواهد یافت

  • ۲۸۵

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به اضافه شدن ۴۰ نماینده در آینده نزدیک به مجلس شورای اسلامی گفت: کوچک شدن حوزه های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان و اساس شاخص های پراکندگی جمعیت، وسعت و محرومیت زدایی خواهد بود که بر این اساس با اضافه شدن یک نماینده تعداد نمایندگان شهرستان مرودشت پاسارگاد و ارسنجان به دو نفر افزایش خواهد یافت.

نشست شهرداران مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با مجلسی ها

  • ۲۸۵

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت چابک سازی دولت گفت: مسائل باید به مردم واگذار شود و شوراها باید نقش بیشتری بگیرند چراکه شوراها پارلمان های محلی بوده و باید بتوانند فارغ از دولت ها تصمیم گیری کند.

برپایی ۱۰ بازارچه میوه شب یلدا در شیراز

  • ۲۶۶

سید کاظم موسوی مدیرکل تعاونی روستایی فارس گفت: برای تامین میوه شب یلدا و تنظیم بازار، ۱۰ بازارچه در نقاط مختلف شهرس شیراز به توزیع میوه طولانی‌ترین شب سال اختصاص یافته است.

آغاز طرح جهش تولید دیم زار‌های شهرستان ارسنجان

  • ۲۶۲

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: برای نخستین بار طرح جهش تولید دیم زار‌ها در ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان اجرا می‌شود.

نطق تند و تیز جلال رشیدی کوچی علیه قیمت بالای خودرو

  • ۲۷۸

جلال رشیدی کوچی گفت: امروز سمند ال ایکس ساده که معمولی‌ترین خودرو تولیدی بعد از پراید در ایران به شمار می‌آید، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳۲ میلیون تومان بوده و امروز ۳۷۵ میلون تومان است. این بدان معنا است که وقتی من در دانشگاه صحبت می‌کنم جوان معترضی عنوان می‌کند آقای نماینده مجلس اگر پس از دوران تحصیلم به سرکار بروم و ماهی ۲۰ میلیون تومان هم حقوق دریافت کنم که دریافت نخواهم کرد بعد از ۲ سال کار کردن تازه می‌توانم یک سمند ساده در کشور خریداری کنم.

تولید 22 هزارتن انار در ارسنجان

  • ۲۶۲

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از پایان برداشت انار از سطح 1700 هکتار در این شهرستان خبرداد.

عامل انتشار مطالب توهین آمیز در شهرستان پاسارگاد دستگیر شد

  • ۲۶۴

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از دستگیری عامل انتشار دهنده مطالب توهین‌آمیز، کذب در فضای مجازی در شهرستان پاسارگاد خبر داد.

عاملان سنگ پرانی به خودروها در پاسارگاد دستگیر شد

  • ۲۵۷

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد در استان فارس از دستگیری عاملان سنگ پرانی به سمت خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

ارائه ۱۰ هزار خدمت رایگان پزشکی در ارسنجان

  • ۲۴۷

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس از ارائه ۱۰ هزار خدمت رایگان پزشکی در بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی حضرت زینب(س) در روستای کتک شهرستان ارسنجان خبر داد.

رفع تداخلات 15 هزار هکتار از اراضی پاسارگاد

  • ۲۲۵

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد گفت: با تصویب کمیسیون رفع تداخلات استان فارس تعداد ده پلاک از پلاک های شهرستان پاسارگاد به مساحت ۱۵ هزار هکتار رفع تداخل و تثبیت مالکیت شده است.