هفته نامه سفیر مردم

رسانه مردمی استان فارس

رشیدی: برای پرستاران خبرهای خوشی خواهیم داشت

  • ۲۹۲

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در دیدار با وزیر بهداشت بر ضرورت تأمین اعتبار جهت تکمیل پروژه های بیمارستان‌های مرودشت ارسنجان و سیدان تاکید کرد.

به گزارش سفیرمردم، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار علاوه‌ بر درخواست تأمین برخی اقلام و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های مرودشت، ارسنجان و سعادت‌شهر که با هماهنگی رؤسای محترم شبکه‌های بهداشت صورت گرفته بود، تأمین اعتبار جهت تکمیل پروژه های بیمارستان‌های مرودشت ارسنجان و سیدان را در دستور کار قرار داد.

وی افزود:در این دیدار همچنین در جهت  رفع دغدغه مردم در رابطه با خانه بهداشت و شبانه‌روزی کردن برخی درمانگاه‌ها خصوصا در بخش کامفیروز، درودزن و سیدان و توابع پاسارگاد  تصمیمات خوبی گرفته شد.

رشیدی کوچی بیان کرد: علاوه‌ بر آن، زبان گویای مردم، به درخواست پرستاران در رابطه با تبدیل وضعیت آن‌ها خصوصا پرستاران حوزه انتخابیه و استان پرداخت. لازم به ذکر است، گلایه ها و مطالبات این عزیزان در خصوص ناعدالتی‌هایی مانند قرار داد های ۸۹روزه و شرکتی، به گوش عالی ترین مقام دستگاه درمانی کشور رسانده شد.

کوچی نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس خاطرنشان کرد: درجهت قدردانی از پرستاران عزیز و سخت‌کوش با موضوع فوق‌العاده‌های پرستاری، به‌ زودی خبرهای خوشی را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند./

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی