هفته نامه سفیر مردم

رسانه مردمی استان فارس

مسافری از هند؛ فارس در وضعیت بحران کرونایی

  • ۲۸۱

استان فارس در این روزها به دلیل گسترش روزافزون کرونای هندی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد که این امر موجب نگرانی متولیان بهداشت و درمان استان شده است.
عبدالرسول همتی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره وضعیت قرمز نیمی از شهرستان‌های استان از اجرای تمهیدات لازم برای اعمال محدودیت‌ها برای شهرهای قرمز خبر داد.
وی همچنین از شهروندان درخواست کرده که در صورت مشاهده علائم کرونا از مراجعه مستقیم به بیمارستان‌ها بپرهیزند چرا که این امر روند خدمت‌رسانی به بیماران را با مشکل روبه‌رو می‌کند.
به گفته همتی مردم باید ابتدا به یکی از  46 مرکز  منتخب درمان سرپایی کرونا در استان مراجعه کنند تا در صورت نیاز، طبق تجویز پزشک آن مرکز  بیمار به مراکز درمانی ارجاع داده شود.
در حال حاضر شهرستان‌های زرقان، جهرم، قیروکارزین، خنج، لامرد، گراش، لارستان، زرین دشت، داراب، کوار، شیراز، کازرون، خفر، کوه چنار در وضعیت قرمز هستند.
شهرستان‌های مهر، فیروزآباد، ارسنجان، استهبان، نی ریز، پاسارگاد، مرودشت، سپیدان، اقلید، آباده، ممسنی، فیروزآباد، بیضا و بختگان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی