هفته نامه سفیر مردم

رسانه مردمی استان فارس

سند سه هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان ارسنجان صادر شد

  • ۱۹۶

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان گفت: همزمان با نهمین سالگرد شهادت رضا ارغوان از شهدای منابع طبیعی، سند اراضی ملی ۱۳ پلاک این شهرستان شامل سه هزار هکتار از اراضی ملی صادر شد.

حسن خسروانیان اعلام کرد: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان و در راستای اجرای ماده ۱۳ و ۳۹ قانون اصلاحات اراضی و تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ، سند اراضی ملی ۱۳ پلاک این شهرستان در مجموع به مساحت سه هزار هکتار صادر شد.

سند سه هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان ارسنجان صادر شد

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان با تاکید بر اینکه در راستای اجرای سیاست های ابلاغی سازمانی و اجرای تعهدات محوله، سرعت بخشی امور را در دستور کار خود قرار داده ایم، گفت: از اقدامات مهم در این زمینه، اخذ سند تک برگ اراضی منابع ملی است که صدور سند تک برگ این ۱۳ پلاک نمونه ای از این فرایند بشمار می آید.

وی ادامه داد: صدور اسناد موجب تثبیت مالکیت دولت و جلوگیری از تجاوزهای اشخاص به اراض ملی می شود.

سند سه هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان ارسنجان صادر شد

شهید ارغوان جنگلبان ۲۶ ساله که در شهریورماه سال ۱۳۶۵ در شهر راز دیده به جهان گشود. او در دی ماه ۱۳۹۱ در منطقه قرق تنگه راز در حین انجام مأموریت اداری در راستای حراست و حفاظت از حریم عرصه های طبیعی به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

شهرستان ارسنجان با ۱۰۴ هزار هکتار اراضی ملی ، در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی